آرمیچر دریل مگنت، قطعه‌ای است که از رول‌های مسی منظم ساخته شده‌ و بایستی از توان بالایی در برابر جریان برخوردار بوده و بتوانند حداقل 160 تا 220 درجه را تحمل کند.

آرمیچر دریل مگنتی، سیم پیچی است که بار به آن متصل شده و واحد تولید نیروی موتور در یک دریل مگنتی می‌باشد. لازم به ذکر است که استفاده مکرر و طولانی مدت از دریل مگنتی ممکن است به آسیب و خرابی آرمیچر آن منجر شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض این قطعه را ضروری سازد. باید در نظر داشت که استفاده از نوع با کیفیت این قطعه و تهیه آن از مراکز معتبر عرضه و توزیع جهت بهینه‌سازی کارکرد و عملکرد دریل، بسیار ضروری می‌باشد.

سیم پیچ آرمیچر دریل مگنت نیز شبیه به استاتوری است که جریان در آن عبور می‌کند. سیم پیچ‌های آرمیچر با یک روکش پنبه ای منفرد، روکش پنبه ای دوتایی یا فایبرگلاس پنبه ای پوشانده شده و به طور معمول، رول‌های سیم پیچ آرمیچر با نوار پنبه‌ای به هم متصل می‌شوند. لازم به ذکر است که نحوه سیم ‌پیچی آرمیچر، از ملزومات اساسی کیفیت آرمیچر به شمار آمده و در این میان، مجموعه کلینیک ابزار به دلیل تبحر متخصصان مشغول به بکار در تیم خود، توانسته است باکیفیت ترین انواع سیم‌پیچی این ابزار الکتریکی را به بازار عرضه نماید.

تفاوت بین سیم پیچ آرمیچر و سیم پیچ میدانی چیست؟

سیم پیچ آرمیچر دریل مگنت، سیم پیچی است که در آن ولتاژ القا می‌شود، در حالیکه سیم پیچ میدانی،  سیم پیچی است که در آن شار میدان اصلی با عبور جریان از سیم پیچ تولید می‌شود.

 

انواع سیم پیچی آرمیچر دریل مگنت:

به طور کلی، انواع سیم‌پیچ آرمیچر محدود به یک نوع خاصی نبوده و مهمترین انواع آن به شرح زیر است:

  • سیم پیچ استاتور
  • سیم پیچ روتور
  • سیم پیچ پا قورباغه‌ای
  • سیم پیچی موج

آرمیچر

خرید و سیم‌پیچی آرمیچر
در کلینیک‌ابزار

در صورت نیاز به خدمات و خرید آرمیچر و یا سیم ‌پیچی آرمیچر دریل مگنت، می‌توانید از خدمات کلینیک ابزار به عنوان معتبرترین مرکز خرید و سیم‌پیچی آرمیچر استفاده نمایید. متخصصین این مجموعه به دلیل پایبندی به تحقق رسالت خود مبنی بر جلب خشنودی مشتریان، توانسته‌اند وفاداری بسیاری از مشتریان به استفاده از خدمات و ابزارهای این مجموعه را به دست آورند! بنابراین در استفاده از خدمات و ابزارهای این مجموعه تردید نداشته و با اطمینان خاطری تمام، فرایند خرید و دریافت خدمات مورد نظر خود از کلینیک ابزار را پیگیری نمایید.

راه‌های خرید آرمیچر دریل مگنت

با خرید مستقیم از کلینیک ابزار

در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید

تعمیرگاه کلینیک ابزار

برای مشاوره حضوری و ارسال دستگاه با تعیین وقت قبلی می‌توانید به نشانی زیر مراجعه کنید:
تهران، خیابان امام خمینی، کوچه جهانگردی، پاساژ شهلایی، طبقه اول، پلاک ۲۴.

در واتساپ پیام دهید

مستقیم با کلیک بر روی دکمه‌ی پایین وارد پیامرسان واتساپ شده و به همکاران واحد فنی کلینیک ابزار پیغام دهید.
مشاوران ما برای راهنمایی شما به طور رایگان آماده‌ی خدمت‌رسانی هستند.

با ما در تماس باشید

برای مشاوره رایگان تلفنی،‌ استعلام قیمت،‌ خرید قطعات یدکی، خرید لوازم جانبی و اطلاع از خدمات کلینیک ابزار با شماره‌های زیر تماس بگیرید.
۴۴ ۸۸ ۱۸۴ - ۰۹۳۷
۵۳ ۵۸ ۶۶۷۲ - ۰۲۱