تعمیرات دریل

کلینیک ابزار به عنوان اولین و تنها تعمیرگاه دریل مگنت و ابزارآلات برقی در ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه، متخصص تعمیر دریل‌های ایرانی و خارجی و برندهای معتبر در سراسر دنیا است. مشاوره رایگان، تعمیرکاران متخصص و مجرب، قطعات یدکی اورجینال و پشتیبانی واقعی از ویژگی‌های اصلی کلینیک ابزار است.

تعمیرات دریل با کلینیک ابزار

مراحل تعمیر دریل در کلینیک ابزار

تعمیرات دریل مگنت

بازدید از دریل

Makita-Direct-Repair01

تشخیص خرابی

mechanic-repairing-bicycle

اعلام هزینه به مشتری​

کاربرد انواع دریل و چگونگی استفاده از آن

تعمیر دریل

تعمیر دریل - کلینیک ابزار

تحویل به مشتری

خدمات و تعمیرات دریل

کلینیک‌ابزار
تعمیرگاه تخصصی ابزارآلات برقی در ایران

مراحل تعمیر دریل در کلینیک‌ابزار با حساسیت و دقت بالا، توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص انواع دریل طبق این مراحل صورت می‌پذیرد.

۱

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

کلینیک ابزار بدون واسطه و مستقیم از کارخانه، قطعات اصلی و اورجینال دریل را برای تعمیر دریل‌ها وارد می‌کند. این قطعات بدون استثنا برای تمام دریل‌های تعمیری استفاده می‌شود.

۲

استفاده از زغال‌های اصلی آلمانی

کلینیک ابزار از ذغال‌های اصلی آلمانی در تمام تعمیرات خود استفاده می‌کند.

۳

تعمیر موتور

تعمیرکاران دریل در کلینیک‌ابزار در پروسه تعمیر دریل در صورت نیاز از آرمیچر اصلی یا به درخواست مشتری از آرمیچر سیم‌پیچی استفاده می‌کند.

۴

تعمیر گیربکس

تعمیرکاران دریل در کلینیک‌ابزار برای تعمیر گیربکس از چرخ دنده‌های اصلی، بلبرینگ و رولبرینگ‌های اصلی استفاده می‌کنند.

تعمیرات دریل

بدون شک تعمیرات تخصصی دریل که یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین ابزارآلات برقی و صنعتی است یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان کسب و کار صنعتی و یا حتی مصرف‌کنندگان خانگی می‌باشد و با توجه به برندهای مختلف، تعمیرات آن نیز نیاز به تخصص ویژه‌ای خواهد داشت. برای مثال برند بوش به دلیل ایجاد فضای انحصاری و تخصصی که در تولید انواع دریل‌های ساده، چکشی، بتن کن و تخریبی خود دارد، تعمیر آن را نیز تعمیری تخصصی کرده است و باید برای تعمیرات دریل بوش آن را به دست متخصصین و تعمیرکاران حرفه‌ای سپرد.

یک دریل از نوع ساده تا پیشرفته‌ از اجزای گوناگونی همچون کلید روشن و خاموش کردن، کلید دیمر (تنظیم سرعت در انواع دیمردار)، کلید فعال یا عدم فعال کردن حالت چکشی، کلید تعویض جهت چرخش، سه نظام و دسته نگهدارنده تشکیل شده‌است که خرابی در هریک از این اجزا موجب اختلال در عملکرد دریل خواهد شد. اما از مهمترین و عمده خرابی‌های دریل می‌توان به خرابی‌های ناشی از موتورهای آن اشاره نمود. تخصص و تجربه بالای تعمیرکار است که می تواند یک دریل معیوب را مجددا راه اندازی و تعمیر کند.

کلینیک ابزار با توجه به این که صاحبان صنایع تمایلی ندارند که تجهیزات گران قیمت خود را در اثر خرابی‌ها کنار بگذارند و متحمل هزینه های اضافی شوند و می‌خواهند که پس از تعمیرات با عملکرد کامل و صحیح مجددا ابزارآلات برقی خود را در اختیار داشته باشند، تلاش می کند تا جایی که امکان آن وجود دارد، قطعات معیوب را تعمیر کند و اگر نیاز به تعویض قطعات باشد، این تعویض همراه با قطعات یدکی اصلی همراه خواهد شد.

روند تعمیرات دریل در کلینیک ابزار شامل عیب‌یابی، اصول نگهداری و تعمیرات تخصصی به دست تعمیرکاران حرفه‌ای و با سابقه در این رشته صورت می‌گیرد.

تعمیرگاه کلینیک ابزار

برای مشاوره حضوری و ارسال دستگاه با تعیین وقت قبلی می‌توانید به نشانی زیر مراجعه کنید: تهران، خیابان امام خمینی، کوچه جهانگردی، پاساژ شهلایی، طبقه اول، پلاک ۲۴.

در واتساپ پیام دهید

مستقیم با کلیک بر روی دکمه‌ی پایین وارد پیامرسان واتساپ شده و به همکاران واحد فنی کلینیک ابزار پیغام دهید. مشاوران ما برای راهنمایی شما به طور رایگان آماده‌ی خدمت‌رسانی هستند.

با ما در تماس باشید

برای مشاوره رایگان تلفنی،‌استعلام قیمت،‌خرید قطعات یدکی، خرید لوازم جانبی، اطلاع از خدمات کلینیک ابزار با شماره‌های زیر تماس بگیرید.
۴۴ ۸۸ ۱۸۴ - ۰۹۳۷
۵۳ ۵۸ ۶۶۷۲ - ۰۲۱