تعمیرات بتن کن | پیکور | کرگیر

کلینیک ابزار به عنوان اولین و تنها تعمیرگاه دریل مگنت و ابزارآلات برقی در ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه، متخصص تعمیر بتن‌کن، پیکور و کرگیر ایرانی و خارجی و برندهای معتبر در سراسر دنیا است. مشاوره رایگان، تعمیرکاران متخصص و مجرب، قطعات یدکی اورجینال و پشتیبانی واقعی از ویژگی‌های اصلی کلینیک ابزار است.

تعمیرات بتن کن با کلینیک ابزار

مراحل تعمیر بتن کن در کلینیک ابزار

تعمیرات دریل مگنت

بازدید بتن کن

Makita-Direct-Repair01

تشخیص خرابی

mechanic-repairing-bicycle

اعلام هزینه به مشتری​

تعمیر بتن کن - کلینیک ابزار

تعمیر بتن کن

تعمیر بتن کن - کلینیک ابزار

تحویل به مشتری

خدمات و تعمیرات بتن کن

کلینیک‌ابزار
تعمیرگاه تخصصی ابزارآلات برقی در ایران

مراحل تعمیر بتن کن در کلینیک‌ابزار با حساسیت و دقت بالا، توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص بتن کن طبق این مراحل صورت می‌پذیرد.

۱

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

کلینیک ابزار بدون واسطه و مستقیم از کارخانه، قطعات اصلی و اورجینال بتن کن را برای تعمیر بتن کن‌ها وارد می‌کند. این قطعات بدون استثنا برای تمام بتن کن‌های تعمیری استفاده می‌شود.

۲

استفاده از زغال‌های اصلی آلمانی

کلینیک ابزار از ذغال‌های اصلی آلمانی در تمام تعمیرات خود استفاده می‌کند.

۳

تعمیر موتور

تعمیرکاران بتن کن در کلینیک‌ابزار در پروسه تعمیر بتن کن در صورت نیاز از آرمیچر اصلی یا به درخواست مشتری از آرمیچر سیم‌پیچی استفاده می‌کند.

۴

تعمیر گیربکس

تعمیرکاران بتن کن در کلینیک‌ابزار برای تعمیر گیربکس از چرخ دنده‌های اصلی، بلبرینگ و رولبرینگ‌های اصلی استفاده می‌کنند.

تعمیرات بتن کن

دریل بتن کن، ابزاری حرفه‌ای در صنعت ساخت و ساز است که در فرآیند تخریب متریال‌هایی مانند بتن، آجر و سنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل باید کاربر از مهارت بالایی برای به کارگیری آن برخوردار باشد تا کمترین آسیب به دستگاه وارد شده وعمر طولانی‌تری داشته باشد. دریل‌های بتن کن نیز با وجود مقاومت بالا ممکن است مانند سایر ابزارآلات برقی خراب شوند و به تعمیر نیاز پیدا کنند که در بیشتر مواقع این خرابی‌ها به دلیل استفاده‌ی نادرست از این ابزار است بنابراین واجب است تا در برای بالا بردن طول عمر دستگاه بتن کن و نگهداری آن موارد زیر را رعایت کنید:
  • بعد از هر ۱۵ دقیقه کار با دستگاه به مدت ۲ تا ۳ دقیقه به آن استراحت بدهید.
  • معمولا پس از هر ۱۱۰ تا ۱۲۰ ساعت کار، دریل بتن کن را برای سرویس دوره‌ای و رسیدگی به افراد متخصص در کلینیک ابزار بسپارید.
  • هرگز به دریل بتن کن خود روغن و یا گریس اضافه نکنید.
  • برای سوراخ‌کاری‌های بزرگ ابتدا یک سوراخ کوچک‌تر روی کار ایجاد نمایید و سپس مته بزرگ را برای ایجاد سوراخ اصلی به کار ببرید. توجه به سایز مته از موارد مهم در افزایش طول عمر دستگاه است که می‌توانید اطلاعات کامل مته‌ها و انواع آن را در سایت مته سرا مشاهده و بررسی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله آشنایی با دریل بتن کن را مطالعه فرمایید.

تعمیرگاه کلینیک ابزار

برای مشاوره حضوری و ارسال دستگاه با تعیین وقت قبلی می‌توانید به نشانی زیر مراجعه کنید: تهران، خیابان امام خمینی، کوچه جهانگردی، پاساژ شهلایی، طبقه اول، پلاک ۲۴.

در واتساپ پیام دهید

مستقیم با کلیک بر روی دکمه‌ی پایین وارد پیامرسان واتساپ شده و به همکاران واحد فنی کلینیک ابزار پیغام دهید. مشاوران ما برای راهنمایی شما به طور رایگان آماده‌ی خدمت‌رسانی هستند.

با ما در تماس باشید

برای مشاوره رایگان تلفنی،‌استعلام قیمت،‌خرید قطعات یدکی، خرید لوازم جانبی، اطلاع از خدمات کلینیک ابزار با شماره‌های زیر تماس بگیرید.
۴۴ ۸۸ ۱۸۴ - ۰۹۳۷
۵۳ ۵۸ ۶۶۷۲ - ۰۲۱