30
سال سابقه درخشان در تعمیر دریل مگنت

کلینیک ابزار (ابزار برقی رحمانی) با بیش از بیست سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات تخصصی ابزارآلات برقی (دریل مگنت، پخ زن، کرگیر، سنگ فرز، مینی فرز، پانچ، بتن کن و …)، فروش تخصصی ابزارآلات برقی، تامین قطعات یدکی و لوازم جانبی ابزارآلات برقی، پخش انواع مته گردبر و مته ته کونیک، ساخت انواع زغال‌های سفارشی صنعتی و بهره‌گیری از تجربیات چندین سال فعالیت در بزرگترین قطب بازار صنعتی ایران، توانسته است در طی این سال‌ها، همکاری تنگاتنگ و رضایت‌بخشی با کارخانجات و کارگاه‌های پیشگام صنعتی داشته باشد.
کلینیک ابزار به عنوان اولین و تنها مرکز تخصصی تعمیرات دریل مگنت و ابزارآلات برقی در ایران، با بهره‌گیری از مجرب‌ترین کادر فنی تعمیرات و مجهزترین تجهیزات الکترونیکی آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت‌های صنعتی بزرگ و کوچک، کارگاه‌های صنعتی و همچنین مصرف‌کنندگان شخصی در سراسر ایران می‌باشد.
کلینیک ابزار توانسته است با اعلام هزینه تعمیرات قبل از انجام بنابر درخواست مشتری، تعویض قطعات و تعمیر دستگاه‌های برقی بر اساس استانداردهای شرکت سازنده و بازبینی و سرویس کامل دستگاه در حین تعمیرات، همواره رضایت مشتریان را جلب نماید.

توانایی‌های ما

کلینیک ابزار (ابزار برقی رحمانی) با بیش از بیست سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات تخصصی ابزارآلات برقی (دریل مگنت، پخ زن، کرگیر، سنگ فرز، مینی فرز، پانچ، بتن کن و …)، فروش تخصصی ابزارآلات برقی، تامین قطعات یدکی و لوازم جانبی ابزارآلات برقی، پخش انواع مته گردبر و مته ته کونیک، ساخت انواع زغال‌های سفارشی صنعتی و بهره‌گیری از تجربیات چندین سال فعالیت در بزرگترین قطب بازار صنعتی ایران.

لوازم اصلی و اورجینال 100%
تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه 100%
تست سلامت دستگاه بعد از تعمیر 100%
مشاوره فنی رایگان 100%
قطعات یدکی اورجینال 100%
پشتیبانی واقعی 100%

تعمیرگاه کلینیک ابزار

برای مشاوره حضوری و ارسال دستگاه با تعیین وقت قبلی می‌توانید به نشانی زیر مراجعه کنید: تهران، خیابان امام خمینی، کوچه جهانگردی، پاساژ شهلایی، طبقه اول، پلاک ۲۴.

در واتساپ پیام دهید

مستقیم با کلیک بر روی دکمه‌ی پایین وارد پیامرسان واتساپ شده و به همکاران واحد فنی کلینیک ابزار پیغام دهید. مشاوران ما برای راهنمایی شما به طور رایگان آماده‌ی خدمت‌رسانی هستند.

با ما در تماس باشید

برای مشاوره رایگان تلفنی،‌استعلام قیمت،‌خرید قطعات یدکی، خرید لوازم جانبی، اطلاع از خدمات کلینیک ابزار با شماره‌های زیر تماس بگیرید.
۴۴ ۸۸ ۱۸۴ - ۰۹۳۷
۵۳ ۵۸ ۶۶۷۲ - ۰۲۱