تعمیرات سنگ فرز | مینی فرز

کلینیک ابزار به عنوان اولین و تنها تعمیرگاه دریل مگنت و ابزارآلات برقی در ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه، متخصص تعمیر سنگ فرز و مینی فرزهای ایرانی و خارجی و برندهای معتبر در سراسر دنیا است. مشاوره رایگان، تعمیرکاران متخصص و مجرب، قطعات یدکی اورجینال و پشتیبانی واقعی از ویژگی‌های اصلی کلینیک ابزار است.

تعمیرات سنگ فرز و مینی فرز با کلینیک ابزار

مراحل تعمیر سنگ فرز و مینی فرز در کلینیک ابزار

تعمیرات دریل مگنت

بازدید سنگ فرز و مینی فرز

Makita-Direct-Repair01

تشخیص خرابی

mechanic-repairing-bicycle

اعلام هزینه به مشتری​

201604_header-service-1280-254px1

تعمیر سنگ فرز و مینی فرز

Grinding_Metal_3(2)

تحویل به مشتری

خدمات و تعمیرات سنگ فرز و مینی فرز

کلینیک‌ابزار
تعمیرگاه تخصصی ابزارآلات برقی در ایران

مراحل تعمیر سنگ فرز و مینی فرز در کلینیک‌ابزار با حساسیت و دقت بالا، توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص سنگ فرز و مینی فرز طبق این مراحل صورت می‌پذیرد.

۱

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

کلینیک ابزار بدون واسطه و مستقیم از کارخانه، قطعات اصلی و اورجینال سنگ فرز و مینی فرز را برای تعمیر سنگ فرز و مینی فرزها وارد می‌کند. این قطعات بدون استثنا برای تمام سنگ فرز و مینی فرزهای تعمیری استفاده می‌شود.

۲

استفاده از زغال‌های اصلی آلمانی

کلینیک ابزار از ذغال‌های اصلی آلمانی در تمام تعمیرات خود استفاده می‌کند.

۳

تعمیر موتور

تعمیرکاران سنگ فرز و مینی فرزدر کلینیک‌ابزار در پروسه تعمیر دریل در صورت نیاز از آرمیچر اصلی یا به درخواست مشتری از آرمیچر سیم‌پیچی استفاده می‌کند.

۴

تعمیر گیربکس

تعمیرکاران سنگ فرز و مینی فرز در کلینیک‌ابزار برای تعمیر گیربکس از چرخ دنده‌های اصلی، بلبرینگ و رولبرینگ‌های اصلی استفاده می‌کنند.

تعمیرات سنگ فرز و مینی فرز

تعمیرات سنگ فرز و مینی فرز که یکی از متداول‌ترین ابزارآلات صنعتی است که در تمامی صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد نیاز به تخصص ویژه‌ای دارد. از مینی فرز در بسیاری از فعالیت‌های برشکاری و سمباده زنی استفاده می‌شود که به دلیل اندازه کوچک و توانایی نفوذ به سطوح بسیار عمیق، این دستگاه کاربرد بسیاری در صنعت از جمله صنایع جواهرسازی، برش پلاستیک، صنایع نجاری و مبل سازی، تیزکاری قطعات و… دارد.

خرابی ها در سنگ فرز انواع گوناگون دارد. از شکستگی سنگ تا سوختن موتور. برخی از این خرابی‌ها، براحتی قابل تعمیر است و ممکن است به دلیل یک عیب ساده ایجاد شده باشد اما درصد بالایی از خرابی‌ها به دلایل مهم‌تری رخ می‌دهد و تعمیر آن مستلزم تعمیرکار متخصص و حرفه‌ای می‌باشد. به طور کلی خرابی‌های سنگ فرز در سه دسته طبقه‌بندی می شوند:

  1. خرابی‌هایی که ایمنی سنگ فرز و مینی فرز را مختل می‌کنند.
  2. خرابی‌هایی که در تجهیزات الکتریکی سنگ فرز و مینی فرز ایجاد می‌شود.
  3. خرابی‌هایی که از صفحه گردان و نگهدارنده‌های آن‌ها نشات می‌گیرد.

به همین دلیل تعمیرات تخصصی مینی فرز و سنگ فرز از بزرگترین دغدغه‌های صنعتگران می‌باشد. کوچک بودن قطعات، اتصالات و ظرافت در ساخت این دستگاه، تعمیرات آن را تبدیل به فعالیتی تخصصی کرده است که توصیه می شود در انتخاب تعمیرکار بسیار بادقت عمل نمایید.

همکاران فنی ما با بیش از ۲۰ سال سابقه تعمیرات تخصصی ابزارآلات برقی در کلینیک ابزار آماده ی ارائه خدمات در صورت بروز هریک از مشکلات بالا برای سنگ فرز و مینی فرزهای شما می‌باشند.

تعمیرگاه کلینیک ابزار

برای مشاوره حضوری و ارسال دستگاه با تعیین وقت قبلی می‌توانید به نشانی زیر مراجعه کنید: تهران، خیابان امام خمینی، کوچه جهانگردی، پاساژ شهلایی، طبقه اول، پلاک ۲۴.

در واتساپ پیام دهید

مستقیم با کلیک بر روی دکمه‌ی پایین وارد پیامرسان واتساپ شده و به همکاران واحد فنی کلینیک ابزار پیغام دهید. مشاوران ما برای راهنمایی شما به طور رایگان آماده‌ی خدمت‌رسانی هستند.

با ما در تماس باشید

برای مشاوره رایگان تلفنی،‌استعلام قیمت،‌خرید قطعات یدکی، خرید لوازم جانبی، اطلاع از خدمات کلینیک ابزار با شماره‌های زیر تماس بگیرید.
۴۴ ۸۸ ۱۸۴ - ۰۹۳۷
۵۳ ۵۸ ۶۶۷۲ - ۰۲۱