تعمیرات دریل مگنت

کلینیک ابزار به عنوان اولین و تنها تعمیرگاه دریل مگنت در ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه، متخصص تعمیر دریل مگنت‌های ایرانی و خارجی و برندهای معتبر در سراسر دنیا است. مشاوره رایگان، تعمیرکاران متخصص و مجرب، قطعات یدکی اورجینال و پشتیبانی واقعی از ویژگی‌های اصلی کلینیک ابزار است.

تعمیرات دریل مگنت با کلینیک ابزار

مراحل تعمیر دریل مگنت در کلینیک ابزار

تعمیرات دریل مگنت

بازدید دریل مگنت

کلینیک ابزار تعمیرگاه تخصصی دریل مگنت

تشخیص خرابی

0190be819e562bb1f9c31207b50f9e876e35d384

اعلام هزینه به مشتری​

تعمیر دریل مگنت - کلینیک ابزار

تعمیر دریل مگنت

دریل مگنت جپسون

تست دریل مگنت

تعمیر دریل مگنت خارجی

تحویل به مشتری

خدمات و تعمیرات دریل مگنت

کلینیک‌ابزار
تعمیرگاه تخصصی دریل مگنت در ایران

مراحل تعمیر دریل مگنت در کلینیک‌ابزار با حساسیت و دقت بالا، توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص دریل مگنت طبق این مراحل صورت می‌پذیرد.

۱

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

کلینیک ابزار بدون واسطه و مستقیم از کارخانه، قطعات اصلی و اورجینال دریل مگنت را برای تعمیر دریل مگنتی‌ها وارد می‌کند. این قطعات بدون استثنا برای تمام دریل مگنتی‌های تعمیری استفاده می‌شود.

۲

استفاده از زغال‌های اصلی آلمانی

کلینیک ابزار از ذغال‌های اصلی آلمانی در تمام تعمیرات خود استفاده می‌کند.

۳

تعمیر موتور

تعمیرکاران دریل مگنت در کلینیک‌ابزار در پروسه تعمیر دریل مگنت در صورت نیاز از آرمیچر اصلی یا به درخواست مشتری از آرمیچر سیم‌پیچی استفاده می‌کند.

۴

تعمیر گیربکس

تعمیرکاران دریل مگنت در کلینیک‌ابزار برای تعمیر گیربکس از چرخ دنده‌های اصلی، بلبرینگ و رولبرینگ‌های اصلی استفاده می‌کنند.

۵

تست پایه مگنت

تعمیرکاران دریل مگنت در کلینیک‌ابزاردر صورت نیاز از کف مگنت فابریک یا پایه مگنتی سیم‌پیچی استفاده می‌کنند.

۶

سوراخکاری و تست توسط کارشناسان

بعد از اتمام تعمیر دریل مگنت و سرویس موتور و گیربکس و تست پایه مگنتی، کارشناسان مجرب و فنی کلینیک ابزار از دریل مگنت تست سوراخکاری می‌گیرند و بعد از اطمینان ۱۰۰٪ از سلامت کالا آن را برای شما ارسال می‌کنند.

تعمیرات دریل مگنت

با توجه به این که دریل مگنت یک ابزار برقی صنعتی است، و اغلب افرادی که با این نوع دستگاه سر و کار دارند، کارگران فنی تراشکاران هستند، برای استفاده از این دستگاه حتماً باید از نکات ایمنی و فنی مخصوص به دریل، به خوبی آگاهی داشته باشند. اپراتور دریل مگنت، باید فردی آموزش دیده و ماهر باشد؛ اگر کاربر مهارت کار با دریل مگنت ندارد، نباید با این دستگاه کار کند زیرا موجب بروز خطرات جبران‌ناپذیری در کارگاه خواهد شد و هنگام کار با دستگاه دریل مگنت، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

برخی از مشکلاتی که در حین کار با دریل مگنت، عملکرد دستگاه را مختل می‌کند عبارتست از:

در صورت بروز هریک از مشکلات بالا برای دریل مگنت، کارشناسان فنی ما در کلینیک ابزار آماده‌ی ارائه خدمات و تعمیر دستگاه‌های شما در سریعترین زمان ممکن و با دقت بالا هستند.

تعمیرگاه کلینیک ابزار

برای مشاوره حضوری و ارسال دستگاه با تعیین وقت قبلی می‌توانید به نشانی زیر مراجعه کنید: تهران، خیابان امام خمینی، کوچه جهانگردی، پاساژ شهلایی، طبقه اول، پلاک ۲۴.

در واتساپ پیام دهید

مستقیم با کلیک بر روی دکمه‌ی پایین وارد پیامرسان واتساپ شده و به همکاران واحد فنی کلینیک ابزار پیغام دهید. مشاوران ما برای راهنمایی شما به طور رایگان آماده‌ی خدمت‌رسانی هستند.

با ما در تماس باشید

برای مشاوره رایگان تلفنی،‌استعلام قیمت،‌خرید قطعات یدکی، خرید لوازم جانبی، اطلاع از خدمات کلینیک ابزار با شماره‌های زیر تماس بگیرید.
۴۴ ۸۸ ۱۸۴ - ۰۹۳۷
۵۳ ۵۸ ۶۶۷۲ - ۰۲۱