لوازم یدکی

باکیفیت‌ترین سیم پیچی آرمیچر

باکیفیت‌ترین سیم پیچی آرمیچر

باکیفیت‌ترین سیم پیچی آرمیچر

سیم پیچ آرمیچر نیز شبیه به استاتوری است که جریان در آن عبور می‌کند. سیم پیچ‌های آرمیچر با یک روکش پنبه‌ای منفرد، روکش پنبه‌ای دوتایی یا فایبرگلاس پنبه‌ای پوشانده شده‌اند. به طور معمول، رول‌های سیم پیچ آرمیچر با نوار پنبه‌ای به هم متصل می‌شوند. لازم به ذکر است که نحوه سیم ‌پیچی آرمیچر، از ملزومات اساسی کیفیت آرمیچر به شمار آمده و در این میان، مجموعه کلینیک ابزار به دلیل تبحر متخصصان مشغول به بکار در تیم خود، توانسته است باکیفیت ترین انواع سیم‌پیچی این ابزار الکتریکی را به بازار عرضه نماید.

تفاوت بین سیم‌پیچ آرمیچر و سیم‌پیچ میدانی چیست؟

سیم‌پیچ آرمیچر، سیم پیچی است که در آن ولتاژ القا می‌شود، در حالیکه سیم‌پیچ میدانی، سیم پیچی است که در آن شار میدان اصلی با عبور جریان از سیم‌پیچ تولید می‌شود.

انواع سیم پیچی آرمیچر

به طور کلی، انواع سیم‌پیچ آرمیچر محدود به یک نوع خاصی نبوده و مهمترین انواع آن به شرح زیر است:

  • سیم پیچ استاتور
  • سیم پیچ روتور
  • سیم پیچ پا قورباغه‌ای
  • سیم پیچی موج

لازم به ذکر است که در ماشین های DC از سیم‌پیچ‌های آرمیچر نوع درام استفاده می شود. در مورد سیم پیچی از نوع درام، هادی آرمیچر (به صورت سیم‌پیچ) در شکاف های اطراف سطح هسته آرمیچر استوانه ای یا درام شکل قرار گرفته و سیم‌پیچ ها به صورت سری از طریق بخش های کموتاتور به هم متصل می شوند.

 

معتبرترین مرکز خدمات و خرید سیم ‌پیچی آرمیچر

در صورت نیاز به خدمات و خرید سیم ‌پیچی آرمیچر، می‌توانید از خدمات کلینیک ابزار به عنوان معتبرترین مرکز سیم‌پیچی آرمیچر استفاده نمایید. متخصصین این مجموعه به دلیل پایبندی به تحقق رسالت خود مبنی بر جلب خشنودی مشتریان، توانسته‌اند وفاداری بسیاری از مشتریان به استفاده از خدمات و ابزارهای این مجموعه را به دست آورند! بنابراین در استفاده از خدمات و ابزارهای این مجموعه تردید نداشته و با اطمینان خاطری تمام، فرایند خرید و دریافت خدمات مورد نظر خود از کلینیک ابزار را پیگیری نمایید.

برای خواندن مطالب بیشتر در خصوص تعمیرات قطعات یدکی دریل مگنتی، به مجله تخصصی ابزار برقی مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.