تعمیرات ابزار آلات, خدمات سیم پیچی پایه مگنت

خدمات سیم پیچی پایه مگنت

خدمات پایه مگنتی

خدمات سیم پیچی پایه مگنت

پایه مگنت‌ها از مهمترین قطعاتی می‌باشند که کیفیت و نحوه سیم پیچی در آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. پیشنهاد می‌شود جهت استفاده از خدمات مربوط به سیم پیچی پایه مگنت، با کارشناسان مجموعه کلینیک ابزار تماس حاصل نمایید. با این حال، پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی بهتر با مفهوم سیم پیچی و پایه مگنت دریل، تا انتهای مطلب، همراه با باشید!

به طور کلی، منظور از سیم پیچ در یک مدار الکتریکی، یک یا چند دور دایره‌ای یا استوانه‌ای از سیم حامل جریان است که برای تولید میدان مغناطیسی یا ایجاد مقاومت الکتریکی، طراحی شده است. به بیانی دیگر، سیم پیچ الکترومغناطیسی یک رسانای الکتریکی ، به شکل یک مارپیچ بوده و در مهندسی برق، در کاربردهایی که جریان‌های الکتریکی با میدان‌های مغناطیسی در تعامل می‌باشند و در دستگاه‌هایی مانند موتورهای الکتریکی، ژنراتورها، سلف‌ها، آهنرباهای الکتریکی، ترانسفورماتورها و سیم‌پیچ‌های حسگر استفاده می‌شوند.

عملکرد پایه مگنت دریل

به طور کلی، مته‌هایی که پایه آنها به آهنرباها چسبیده و  می‌توان آنها را به صورت متحرک جابجا نمود، مته های مغناطیسی نامیده می شوند به بیانی دیگر، یک پایه مغناطیسی، به منظور اتصال یک مته دریل به یک قطعه کار طراحی شده و معمولا دارای دو ریل تقریبا موازی، با فاصله می‌باشد. هر یک از ریل‌ها، شامل یک سطح کف صاف است که با قطعه کار درگیر می ‌شود. یک سیم پیچ نیز  بین ریل اول و دوم جهت ایجاد نیروی نگهدارنده روی قطعه کار قرار می گیرد.

نمایندگی سیم‌پیچی پایه مگنتی

در پایان، پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به هر گونه خدمات مربوط به ابزارهای برش خود از جمله سیم پیچی پایه مگنت دریل، می‌توانید با کارشناسان فنی و مجرب کلینیک ابزار ارتباط برقرار نمایید. این مجموعه به عنوان بهترین نمایندگی سیم پیچی پایه مگنت، از جمله مراکز پیشرو در تحقق بهترین خدمات مربوط به تعمیر و نگهداری می‌باشد. همچنین در صورت هر گونه سوالی می‌توانید با بخش پشتیبانی تعامل داشته باشید.

خدمات پایه مگنتی

خدمات سیم پیچی پایه مگنتی

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.