تعمیرات دریل مگنت

نمایندگی تعمیر دریل مگنتی بوش

نمایندگی تعمیر دریل مگنتی بوش

نمایندگی تعمیر دریل مگنتی بوش

مته مغناطیسی یک ابزار برقی قابل حمل تخصصی است که جهت سوراخ کردن فولاد و فلزات مشابه استفاده می شود. لازم به ذکر است که این ابزار برش، در برندهای متنوعی(از جمله دریل مگنتی بوش) در بازار یافت می‌شود. در صورتی که در استفاده از دریل مگنتی بوش خود با مشکل مواجه می‌باشید، پیشنهاد می‌شود با کارشناسان کلینیک ابزار به عنوان نمایندگی تخصصی تعمیر دریل مگنتی بوش، تماس حاصل نمایید.

عوامل مهم در ارزیابی و انتخاب دریل مگنتی

اندازه مته: اندازه مته، فاکتور مهمی است که بایستی هنگام انتخاب یک مته مغناطیسی جدید برای کارگاه خود در نظر داشته باشید. نوع کاری را که می خواهید انجام دهید، از جمله حداکثر اندازه برش هایی که مدنظر دارید و همچنین نوع موادی که قصد برش آن را دارید، از جمله عواملی می‌باشند که می‌توانند پایه خوبی برای تصمیم گیری کاربر در مورد اندازه کلی مته فراهم نمایند.

در نظر داشته باشید، که علیرغم قدرت بالای یک مته مغناطیسی بزرگ، با این حال، استفاده از یک مته بزرگتر همواره به صرفه نبوده و برخی از مدل‌های کوچکتر و سبک‌وزن‌تر نیز ممکن است انتخاب بسیار مناسب‌تری برای حفاری به شمار آید. با این حال، اگر کار شما به گونه‌ای است که همه روز با فولادهای ضخیم سر و کار دارید، استفاده از یک دریل مگنتی بادوام و سنگین، مناسب‌تر می‌باشد.

عمق برش: حداکثر عمق برش دریل مغناطیسی، بیانگر عمق حفره‌ای است که یک مته می‌تواند ایجاد نماید. لازم به ذکر است که این عامل، فاکتور بسیار مهمی به هنگام ارزیابی و خرید مته مگنتی می‌باشد، زیرا ممکن است دریلی را خریداری نمایید که نتواند به عمقی که انتظار داشتید، قطعه هدف را سوراخ کند.

در نظر داشته باشید که بیشتر مته‌های مغناطیسی عمق برش بین 1 تا 3 اینچ دارند و رایج‌ترین عمق برش آن‌ها نیز 2 اینچ می‌باشد.

مرکز معتبر تعمیر دریل مگنتی بوش

لازم به توضیح است که کلینیک ابزار به عنوان مرکز معتبر تعمیر دریل مگنتی بوش، توانسته است در رفع دغدغه کاربران در نیاز به تعمیر این برند دریل، عملکرد بسیار موثری از خود نشان دهد!  پیشنهاد می‌شود، شما نیز در صورت نیاز به هر گونه خدمات تعمیر ابزارهای برش بوش، از تخصص کارشناسان این مرکز بهره‌مند شوید!

 

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه تعمیر دریل مگنتی می‌توانید به مجله تخصصی ابزار برقی مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.