لوازم جانبی دریل مگنت

مرکز خرید سیم پیچی مگنت

مرکز خرید سیم پیچی مگنت

مرکز خرید سیم پیچی مگنت

سیم مگنت که به عنوان سیم‌پیچ نیز شناخته می‌شود، یک هادی الکتریکی عایق شده است که معمولا از مس یا آلومینیوم در موتورها، ترانسفورماتورها و سایر تجهیزات الکترومغناطیسی استفاده می شود. سیم پیچ نیز، حلقه ارتباط بین دو نیروی مغناطیسی و نیروی الکتریسیته می‌باشد، که شکل رایج آن به صورت مارپیچی و حلقوی است. به بیانی دیگر هنگامی که ترکیب نیروی الکتریکی و قدرت مغناطیسی مدنظر می‌باشد، استفاده از سیم پیچ مدنظر قرار می‌گیرد. شرکت کلینیک ابزار از جمله مراکز عمده در تامین سیم پیچی مگنت است که توانسته نقش مهمی در تامین نیاز بازار ایفا نماید.

 

انواع سیم‌پیچ مگنتی

نیروی مغناطیسی تولید شده از طریق سیم پیچ مگنتی، به عنوان یک نیروی مکانیکی مولد عمل نموده و به سایر ابزارها انتقال می‌یابد. در ادامه به برخی از مهمترین انواع آن پرداخته می‌شود:

  • سیم پیچ لوله‌ای، نوعی از آهنرباهای الکتریکی می‌باشد که شکل غالب آن‌ها به صورت توخالی و مارپیچ می‌باشد.
  • سیم پیچ صدا، که مهمترین کاربرد آن در ساختار بلندگوها بوده و با عبور فرکانس‌های صوت از میان این سیم پیچ‌ها و لرزش مخروط‌های آن، امواج صوتی شکل می‌گیرد.
  •  سیم پیچ ماکسول است که مهمترین کاربرد آن، مربوط به خنثی سازی یک میدان مغناطیسی می‌باشد.

خرید آرمیچر دریل مگنت

بهترین شرکت خرید سیم پیچی مگنت

در نهایت لازم به یادآوری است که مجموعه کلینیک ابزار، مجموعه‌ای  پیشرو در تولید انواع سیم پیچ‌های مگنتی است که توانسته است سیم‌پیچ مغناطیسی تولیدی را به طور دقیق مطابق با نیازهای مشتری در قطر داخلی، قطر خارجی، طول، وزن و مقاومت مورد نظر کاربر تنظیم نماید. بر همین اساس، پیشنهاد می‌شود جهت تهیه انواع سیم پیچی مگنت با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

برای خواندن مطالب بیشتر در خصوص خرید و تعمیرات انواع قطعات دریل مگنتی به مجله تخصصی ابزار برقی مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.