لوازم جانبی دریل مگنت

نحوه خرید دنده دریل مگنت

نحوه خرید دنده دریل مگنت

نحوه خرید دنده دریل مگنت

به طور کلی، یکی از قطعات اصلی هر نوع دریلی، دنده‌های آن می‌باشد که نقش اصلی آن انتقال توان و انرژی موتور دریل می‌باشد. پیشنهاد می‌شود جهت خرید و دسترسی به بهترین دنده دریل مگنت، با متخصصین کلینیک ابزار تماس حاصل نمایید. جهت آشنایی با کارکرد دریل و دنده، تا انتهای مطلب ما را همراهی بفرمایید.

عملکرد دریل مگنت

ابزار مته مغناطیسی، دریلی است که جهت  حفاری هسته فلزی استفاده می‌شود و همچنین دارای یک پایه مغناطیسی است که به کاربر اجازه می دهد تا به صورت عمودی و افقی سوراخکاری نماید. این مته مغناطیسی می تواند حفره‌هایی از 13 میلی‌متر تا 32 میلی‌متر ایجاد نموده و برای سوراخ کردن سازه‌های فولادی، بسیار ایده آل می‌باشد. اندازه جمع و جور این دریل‌، به این معنا می‌باشد که می تواند در مکان های تنگ جا شده و عملیات حفاری را انجام دهد.

کارکرد دنده در دریل

اغلب دریل‌ها، به ویژه، آن دسته از دریل‌های سبکی که از نظر قیمتی بسیار ارزان قیمت بوده و همچنین از ساختار بسیار ساده‌ای برخوردار می‌باشند، تنها شامل یک دنده می‌باشند. استفاده از تعداد دنده بیشتر در یک دریل، به بهبود قدرت انتقال قدرت و انرژی از موتور مته به بخش حفاری منجر می‌شود. البته شایان ذکر است که عملیات چرخش معکوس در یک دریل منوط به استفاده از دو دنده نمی‌باشد، بلکه دریل‌هایی که تنها از یک دنده نیز برخوردار می‌باشند نیز دارای این قابلیت می‌باشند.

بهترین مرکز خرید دنده دریل مگنت

در صورت نیاز به تعویض و خرید دنده دریل مگنت می‌توانید از مجموعه دنده‌های عرضه شده توسط مجموعه کلینیک ابزار بهره‌مند شوید. لازم به توضیح است که کلینیک ابزار به عنوان بهترین مرکز خرید دنده دریل مگنت، از جمله مراکز پیشرو در ارائه انواع لوازم جانبی ابزارهای برش است که توانسته است سهم بسزایی در تحقق خواسته مشتریان در حوزه کیفیت، ایفا نماید.

همچنین در صورت مواجه شدن با هر گونه سوالی، می‌توانید با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید.

بهترین برند چرخ دنده دریل مگنتی

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه تعمیرات دریل مگنت و ابزار برقی به مجله تخصصی ابزار برقی مراجعه کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.