تعمیرات دریل مگنت

اهمیت تعمیر و نگهداری دریل مگنتی

اهمیت تعمیر و نگهداری دریل مگنتی

دریل یک ابزار تخصصی جهت سوراخ کردن فولاد یا قطعات مشابه بوده که در انواع مختلف فلزی و مغناطیسی در بازار موجود می‌باشد. لازم به دکر است که مته های مغناطیسی که به آن‌ها کاتر حلقوی نیز گفته می‌شود از سرعت برش بالاتری برخوردار بوده، ماندگاری بیشتری دارند و در مقایسه با مته های فلزی معمولی، روکش بهتری ایجاد می کنند. با این حال، این مته‌ها  نیز همانند دریل‌های فلزی، جهت بهینه‌سازی طول عمر خود، نیازمند خدمات مربوط به تعمیر و نگهداری دریل مگنتی می‌باشند.

مزیت استفاده از مته‌های مگنتی

استفاده از این مته‌ها، به طور چشمگیری بهره‌وری را افزایش داده و هزینه ابزار برش را کاهش می‌دهند. این دریل‌ها، فشار مستقیم و ثابتی را به قطعه هدف وارد کرده و راندمان برش را بهبود می بخشند.

نکات عملیاتی در استفاده از دریل مگنتی

لازم به ذکر است که هسته مواد برش خورده ممکن است به دلیل روانکاری ناکافی یا لبه برش کند، در یک برش حلقوی بچسبد. به گفته متخصصان این مجموعه، در صورت تداوم این امر و در حالتی که هسته مواد برش خورده همچنان داخل کاتر حلقوی می‌چسبد، بهتر است که کاربر دریل، جریان روان‌کننده را افزایش داده و یا کاتر را تیز یا تعویض کند.

معتبرترین مرکز تعمیر و نگهداری دریل مگنتی

در نهایت لازم به ذکر است که مجموعه کلینیک ابزار از جمله مراکز پیشرو در تامین نیازهای خدماتی کاربران به انواع خدمات تعمیر و نگهداری دریل مگنتی است که به دلیل گام برداشتن در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر جلب اعتماد و رضایتمندی کاربران، توانسته است نقش مهمی در بهینه‌سازی چرخه عمر ابزارهای الکتریکی مختلف از جمله دریل‌های مگنتی ایفا نماید. در همین راستا، پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به این خدمات، حتما تجربه استفاده از خدمات این مرکز را در برنامه خود بگنجانید!

 

جهت خواندن مقالات بیشتر در رابطه با تعمیرات دریل مگنت و ابزار برش می‌توانید به سایت ابزار برقی مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.