تعمیرات دریل مگنت

نحوه استفاده از خدمات تعمیرگاه دریل مگنتی

نحوه استفاده از خدمات تعمیرگاه دریل مگنتی

در صورتی که هدف از حضور شما در این وب سایت نحوه استفاده از خدمات تعمیرگاه دریل مگنتی می‌باشد، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید. با این حال جهت آگاهی از برخی نکات ایمنی مربوط به استفاده از این مته‌ها، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ضرورت  استفاده از زنجیر یا تسمه ایمنی به هنگام استفاده از دریل مگنتی

به هنگام استفاده از یک دریل مغناطیسی قابل حمل، همراه داشتن یک تسمه ایمنی یا زنجیر ایمنی یک مسئله ایمنی و حیاتی می‌باشد. به عبارتی، استفاده از یک تسمه / زنجیر ایمنی به منظور ایمنی اپراتور و جلوگیری از سقوط این ابزار برش در هنگام قطع برق منبع تغذیه، حیاتی است.

ضرورت استفاده از مواد روان‌کننده برش

گرچه استفاده از روان‌کننده‌های برش ، ضروری و حیاتی نمی‌باشند! با این حال در نظر داشته باشید که استفاده از مواد روان کننده، عمر هر کاتر حلقوی یا مته‌ای را که کاربر از آن استفاده می‌نماید، به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. لازم به ذکر است که متناسب با نوع حفاری، روان‌کننده‌های برش مایع و خمیری متنوعی در بازار وجود دارد و بهترین انواع این ماده، محلول در آب بوده و زیست تخریب‌پذیر می‌باشند.

جلوگیری از گرم شدن بیش از حد آهنربای مته مغناطیسی

در نظر داشته باشید که در صورتی که یک دریل مگنتی، برای مدت زمان طولانی کار کرده و روشن بماند، در این صورت آهنرباهای مته مغناطیسی ممکن است بیش از حد گرم شوند. شایان ذکر است که بهترین انواع دستگاه‌های حفاری مغناطیسی، مجهز به سیستم‌ و خاموش کننده‌های ایمنی الکترونیکی می‌باشند که از گرم شدن بیش از حد آهنربا در طول استفاده طولانی مدت جلوگیری می‌کنند.

بهترین تعمیرگاه دریل مگنتی

در نهایت لازم به یادآوری است که تعمیرگاه دریل مگنتی کلینیک ابزار، به کاربران انواع ابزارهای برش از جمله دریل‌های مگنتی اطمینان داده است که استفاده از خدمات این مجموعه نه تنها در رفع مشکلات ابزارهای آنها حائز اهمیت است، بلکه می‌تواند در بهینه سازی چرخه عمر دریل‌های مگنتی نیز بسیار اثربخش باشد. پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به هر گونه تعمیری در ابزارهای برش خود، از دانش و تخصص کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شوید.

 

جهت مطالعه مقالات بیشتر در رابطه با تعمیرات ابزار برش می‌توانید به سایت ابزار برقی مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.