تعمیرات ابزار آلات, تعمیرات دریل مگنت

تعمیر دریل مگنت بوش در نمایندگی‌های بوش

تعمیر دریل مگنت بوش در نمایندگی های بوش
دریل مگنت تجهیزی است که در مواقع سخت کاری به یاری شما خواهد شتافت. زمانیکه نمی ‌شود با تجهیزات عادی عملیات های سوراخکاری و یا برشکاری را با دقت بالا به انجام رسانید، یک دریل مگنت است که این توانمندی های دقیق را نصیب شما خواهد کرد. خصوصا اگر دریل مگنت شما از برند بوش آلمان باشد که به خوبی متوجه ی دقت بالا در کارکرد حرفه ای این دریل ها هستید؛ اما در مواقع سختی های دریل محبوب خود چه کار می کنید؟ زمانیکه دریل دقیق شما نیاز به تعمیرات پیدا می‌ کند؟ تعمیر دریل مگنت بوش را از چه طریقی به انجام می ‌رسانید؟ آیا در تعمیر دریل مگنت بوش متوجه حساسیت ‌های بالا در کارکرد این تجهیز هستید؟ آیا تعمیر دریل مگنت بوش را در مقام یک فعالیت ساده ی تعمیراتی دنبال می‌ کنید؟

 

تعمیر دریل مگنت بوش در نمایندگی های بوش

تعمیر دریل مگنت بوش در نمایندگی های بوش

 

خب، نمی ‌شود تجهیزی که می‌ تواند با دقت بالا در شرایط سخت کاری فعالیت ‌هایش را به انجام رساند، با یک نگاه عادی در مسیر تعمیرات قرار دهید. تجهیزات دقیق و پیشرفته، تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده را طلب می ‌کنند. تعمیر دریل مگنت بوش نیز یکی از همین تجهیزات دقیق و پیشرفته است. اصولا تعمیر ابزار آلات بوش به کلی فراتر از توانمندی های مجموعه ‌های تعمیرگاهی با نگاه غیرتخصصی است.

دریل مگنت یک تجهیز مدرن و کم آشنا در صنایع است. خیلی از صنعتگران هنوز نتوانسته اند با این تجهیز کار کنند و شاید اصلا اطلاع دقیقی از چند و چون آن نداشته باشند. پس چطور می ‌توان در این فضای کم اطلاعاتی از کارکرد تا تعمیر دریل مگنت بوش، تعمیرکاران حرفه ای را جست و جو نمود؟ شاید برای رسیدن به این سوال مهم که ذهن صاحبان یک مگنت بوش را درگیر خود خواهد کرد، باید از مسیر آشنایی با این تجهیز گذریم. به هر حال برای رسیدن به تعمیر دریل مگنت بوش باید اندکی با این تجهیز آشنا باشیم.

دریل مگنت چیست و چه کاربردی دارد؟

در موقعیت های سخت کاری، مثلاً فضایی که نمی ‌توان به راحتی در آن اقدام به فعالیت نمود، برای انجام کار های دقیقی مانند سوراخکاری و یا برشکاری و… تجهیزی ابداع شده است که با عنوان دریل مگنت از آن یاد می کنند. در یک دریل مگنت، پایه های مغناطیسی بسیار قویی وجود دارد. به طوری که این تجهیز به راحتی می‌ تواند به صورت های افقی، عمودی و حتی بالاسری سوار بر سازه های فولادی شده و عملیات‌ های گوناگون سوراخکاری تا برشکاری را به انجام رساند. دریل مگنت در انواع گوناگون برقی، پنوماتیک، هیدرولیک و شارژی طراحی و تولید می شود که نمونه های برقی آن رایج ترین انواع در جمع دریل های مگنت هستند.

خرید دریل مگنت قلاویززن GBM 50-2

 

تعمیر دریل مگنت بوش در نمایندگی های بوش

نمایندگی تعمیر Bosch

 

وقتی در باب تعمیر دریل مگنت بوش صحبت می ‌کنیم، در اصل به یک دریل مگنت برقی اشاره داریم. چرا که بوش در تولید تجهیزات با موتور های الکتریکی فعالیت گسترده ‌ای دارد. از این رو در انواع دریل های مگنت، بیشتر صحبت ما در باب دریل مگنت نوع برقی می باشد. استفاده از نیروی محرکه برقی، هر تجهیزی را سبک، کوچک و ارزان خواهد کرد. این ویژگی‌ ها شامل دریل مگنت برقی نیز می ‌باشد. این دریل ها به نسبت دیگر انواع دریل مگنت، از وزن کمتر، ابعاد کوچکتر در کنار قیمت پایین تر برخوردار هستند.

همین ویژگی های ساده باعث شده تا دریل مگنت برقی در حال حاضر پرفروش ترین در انواع این تجهیز باشد. از طرفی راه اندازی بسیار ساده ‌ای دارد. کافی است کابل این تجهیز را به یک پریز برق برسانید و شاهد کارکرد دقیق آن باشید؛ اما دریل مگنت برقی نمی تواند با قدرت انواع هیدرولیک فعالیت کند. به هر حال قدرتی که هیدرولیک تولید می کند، هرگز نمی توان از یک موتور الکتریکی انتظار آن را داشت.

موارد مهم در کارکرد اصولی با دریل مگنت

اگر چه دریل مگنت حالا از هر نوعی، یک تجهیز بسیار کارآمد است؛ اما کارکرد با آن چندان هم خالی از نکات ایمنی نمی باشد. به هر حال این تجهیز گرانقیمت اما کاربردی قرار است در موقعیت های بسیار سخت کار نصب و مورد بهره برداری قرار گیرد. پس نمی توان بدون در نظر گرفتن رعایت نکات، در کارکرد با این تجهیز اقدام به راه ‌اندازی آن نمود.

  • دریل مگنت حالت مغناطیسی دارد و مغناطیس آن تنها بر فلز آهن و فولاد کار می کند.
  • اگر چه خاصیت مغناطیسی باعث چسبندگی بالای این تجهیز می شود؛ اما استفاده از زنجیر ایمنی در هر حالت کاری ضروری خواهد بود.
  • قطع برق باعث قطع قدرت آهنربایی دریل مگنت می‌ شود. در این حالت دریل از سطح فلز جدا خواهد شد.
  • سطح فولاد به جهت اتصال صفحه مگنت باید کاملاً صاف و تمیز و یکدست باشد.

 

 

تعمیر دریل مگنت بوش در نگاه کلی

هر دریلی حاوی یک موتور الکتریکی است. موتوری که با کمک آن، عملیات سوراخکاری را به انجام خواهد رساند. در دریل مگنت نیز این موتور، اصلی ترین عامل در ماجرای تعمیر دریل مگنت بوش می باشد؛ اما در کنار اهمیت موتور اصلی دریل، باید توجه خاصی به سیستم تولید مغناطیسی دریل مگنت داشته باشیم. از جمله نکات مهم در تعمیر دریل مگنت بوش، دقت در تعمیر سیستم تولید مغناطیسی این دریل می باشد. هر گونه تغییرات غیرحرفه ای و یا ناقص در زمان بهره برداری تبعات سنگینی به دنبال خواهد داشت. تعمیر دریل مگنت بوش باید با دقت بالا در همراه باشد و در این مورد از قطعات اصلی برند بوش استفاده شود. هر گونه کوتاهی در تعمیر دریل مگنت بوش از آنجا که اصولا این تجهیز در مکان های نامتعارف نصب خواهد شد، زمینه ساز حوادث سنگینی خواهد بود.

البته از آنجا که دریل های مگنت چندان تجهیز آشنایی در صنعت امروز ایران نیستند، خیلی هم بازار تعمیر دریل مگنت بوش مملو از تعمیرکاران آگاه نمی باشد و بسیاری در ماجرای تعمیر دریل مگنت بوش بیشتر با رویکرد های آزمون و خطا قصد ورود به این مقوله ی حساس را دارند. از این رو برای تعمیر دریل مگنت بوش خود بر توانمندی های نمایندگی تعمیر Bosch اعتماد کنید. چرا که نمایندگی تعمیر Bosch همراه با تعمیرکاران ورزیده و دوره دیده اقدام به تعمیرات محصولات بوش می نماید.

برای اطلاع از قیمت دریل مگنت بوش و خرید دریل مگنتی های بوش آلمان از نمایندگی رسمی فروش به لینک زیر مراجعه کنید:

http://قیمت، خرید و فروش دریل مگنت بوش از نمایندگی رسمی بوش در ایران

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.