درباره دستگاه‌ها

آشنایی با دریل مگنت پروموتک و دریل مگنت متابو

دریل مگنت متابو

آشنایی مختصر با دریل مگنت پروموتک و دریل مگنت متابو

دریل هایی با پایه های مگنت به دلیل مزایای شاخصی که دارند توانسته اند به جایگاه مطلوبی برسند، از مطرح ترین نمونه های موجود می توان دریل مگنت پروموتک و متابو را نام برد.

این دریل ها را مگنت می نامند چرا که پایه آن ها خاصیت آهنربایی دارد، به این معنا که به قطعات فلزی که نیاز به سوراخکاری دارند میچسبد و با دقتی بالا نقطه ی مورد نظر را سوراخ میکند و باوجود مته گردبر دریل مگنت دیگر نیازی به مته های پیش رو و پس رو نیست چون مته گردبر قطعه مورد نظر را به صورت مستقیم و به سایز دلخواه از 12 میلیمتر تا 120 میلیمتر سوراخ میکند .

دریل مگنتی وزنی مابین 9 تا 27 کیلوگرم دارد و وجود دور موتور و قدرت مگنت بالا این دستگاه را به نمونه ای بی همتا بدل نموده است.

در پروژه های عمرانی و ساخت و ساز های گسترده، در سازه های پیچ و مهره ای، در ریل سازی ها، پل سازی و به هنگام ساخت اسکلت های مسکونی و تجاری این دریل مگنت است که فعالیت ها را سرعت می بخشد. انواع لوله ها، مخازن مکعبی شکل و استوانه ای را سوراخ می کند و ورقه هایی با ضخامت های مختلف را برش می زند.

حمل آسانی دارد و ایده آل برای ارتفاع های بلند و موقعیت های دشوار محسوب می شود، قابل استفاده به صورت افقی (هوریزنتال)، عمودی (ورتیکال)، مورب و حتی معکوس است (شما می توانید دستگاه را وارونه کرده و بر روی فلز مورد نظر قرار دهید).

ایجاد سوراخ و عملیات برشکاری را در کمترین زمان، به صورت دقیق و با هزینه ای ارزان میسر می سازد. برای بهره مندی از قابلیت های مذکور کافی است دریل مگنت را بر روی قطعه مورد نظر سوار کرده و خیلی راحت کار خود را استارت بزنید.

 

دریل مگنت پروموتک

 

مزایای دستگاه دریل مگنت پروموتک و متابو

از آنجا که در پروژه های بزرگ، اتصال فولاد و صفحه های فلزی به یک کارگاهِ مجهز جهت انجام سوراخکاری و فرآیند برش زمانبر بوده و مقرون به صرفه نیس.

استفاده از دریل مگنتی که دریل مغناطیسی و حتی پرتابل (قابل حمل) هم خوانده می شود در چنین شرایطی بسیار توصیه می گردد. بار ها پیش می آید که شما با حجم بالایی از فلز هایی بسیار سنگین روبرو هستید و جابه جا کردن آن ها عملا امری است نشدنی، در چنین مواقعی خیلی راحت می توانید دستگاه دریل مگنت را سر پروژه خود برده، فلز ها را بر پایه گذاشته و فعالیت سوراخکاری را به کمک بهترین مته های گردبر آغاز نمایید.

مته های گردبر آلمانی بهترین گزینه برای این کار می باشند. مته گردبر گرولن آلمان جزو بهترین مته های موجود در بازار می باشد .

برندهای دیگر موجود در بازار مته گردبر یوروبر  و اف ای پاورتولز می باشند .

تعمیر دریل مگنت پروموتک و متابو

از کار افتادن دریل پرکاربرد مگنت که کارتان را همه جوره راه می اندازد بسیار آزاردهنده است ضمن این که ممکن است پروژه شما را روز ها به تعویق بیندازد.

حتی دریل مگنت پروموتک (PROMOTECH) لهستان و متابو(Metabo) آلمان که از بهترین های بازار هستند هم ممکن است بالاخره خراب شوند.

در وضعیت مذکور مناسب ترین راه حل انتخاب تعمیرکاری چیره دست و ارتباط گرفتن با نمایندگی دریل متابو و پروموتک است که در کمترین زمان دریل مگنتی را تعمیر کرده و صحیح و سالم به شما باز می گردانند.

 

 

تعمیر دریل مگنت

 

 

ابزار برقی رحمانی (کلینیک ابزار) اوولین و تنها تعمیرکننده‌ی دریل‌های مگنت در ایران با بیت از بیست سال سابقه‌ی بسیار درخشان است.

برای خرید و یا تعمیر دستگاه خود با ما تماس بگیرید. و یا کلیک کنید.

 

تلفن: ۶۶۷۲۸۴۵۶

تلفکس: ۶۶۷۲۵۸۵۳

موبایل: ۰۹۳۷۱۸۴۸۸۴۴

ایمیل: info@clinicabzar.com

تلگرام: clinicabzar@

اینستاگرام: clinicabzar

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.