تعمیرات دریل مگنت

مرکز معتبر نمایندگی تعمیرات دریل مگنتی

مرکز معتبر نمایندگی تعمیرات دریل مگنتی

مرکز معتبر نمایندگی تعمیرات دریل مگنتی

مته مغناطیسی از جمله ابزارهای برش توسعه یافته در عصر حاضر است که به دلیل قابلیت‌هایی همچون سرعت بالای برش، به یکی از ابزارهای برش متداول صنعت حفاری تبدیل شده است. پیشنهاد می‌شود جهت دسترسی به بهترین نمایندگی تعمیرات دریل مگنتی، با کارشناسان کلینیک ابزار تماس حاصل نمایید. در ادامه به سه نمونه از سوالات متداول مطرح شده در حوزه این ابزارهای برش پرداخته می‌شود:

مهمترین کاربردهای مته مغناطیسی چیست؟

مهمترین کاربردهای این ابزار برش، به شرح زیر است:

  • جوشکاری
  • ساختمان و ساخت و ساز
  • ساخت کامیون و ساخت وسایل نقلیه ویژه
  • کشتی سازی
  • خط لوله نفت و گاز، فراساحل و میادین نفتی
  • صنعت راه آهن
  • امکانات تعمیر و نگهداری
  • ساخت پل

قطعات قابل برش توسط یک مته مغناطیسی چیست؟

یک مته مغناطیسی به منظور چسبندگی ایمن آهنربا، به مواد آهنی با سطح تمیز و صاف نیاز دارد. مواد آهنی موادی هستند که حاوی آهن می‌باشند و از آن جمله می‌توان به فولاد، فولاد کربن، فولاد آلیاژی، چدن فرفورژه و غیره اشاره کرد. در صورتی که قصد حفاری یک فلز غیرآهنی را دارید، پیشنهاد می‌شود، حین کار از صفحات خلاء مطمئن همچون صفحات فولادی استفاده نمایید.

آیا می توان از دریل مگنتی بدون برق استفاده کرد؟

برخی از دستگاه های حفاری مغناطیسی، دارای نیروی پنوماتیک یا هیدرولیک هستند. مته های مغناطیسی پنوماتیکی قابل حمل از هوای کمپرسور به عنوان منبع انرژی استفاده کرده و در شرایط آب و هوایی گرم، از ایمنی بالاتری برخوردار می‌باشند.  در حالیکه ، مته های مغناطیسی هیدرولیک قابل حمل از مایع هیدرولیک سیستم پمپ استفاده کرده و نیازی به برق ندارند و همین ویژگی امکان استفاده از این دریل‌ها در زیر آب را امکان‌پذیر می‌سازد.

بهترین نمایندگی تعمیرات دریل مگنتی

در پایان، لازم به یادآوری است که در صورت نیاز به هر گونه خدمات مربوط به دریل مگنتی، کارشناسان نمایندگی تعمیرات دریل مگنتی کلینیک ابزار، مشتاقانه آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می‌باشند. شایان ذکر است که مهارت و دانش متخصصین این مجموعه، مهمترین مزیت رقابتی کلینیک ابزار نسبت به رقبا به شمار می‌آید.

بهترین مرکز تعمیر دریل مغناطیسی

برای آشنایی بیشتر با دریل‌های مگنتی، به مجله تخصصی ابزار برقی مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.