تعمیرات دریل مگنت

نمایندگی تعمیر دریل مگنتی اف ای

نمایندگی تعمیر دریل مگنتی اف ای

دریل مگنتی که به آن دریل مغناطیسی نیز گفته می‌شود، یک دستگاه سوراخکاری مغناطیسی قابل حمل است که دارای یک ابزار برش و یک پایه مگنتی می‌باشد. یکی از مزایای مهم این دریل‌ها این است که می‌توان از آن برای سوراخکاری در مکان‌های سخت استفاده نموده و در واقع، کاربر مجبور به انتقال قطعه به محل دستگاه نمی‌باشد. لازم به ذکر است که این دریل‌ها در برندهای مختلفی به بازار عرضه می‌شود که در این میان، دریل مگنتی اف ای، از جمله شناخته‌شده ترین برندهای بازار می‌باشد. لازم به ذکر است که کلینیک ابزار به عنوان نمایندگی تعمیر دریل مگنتی اف ای، توانسته است نقش مهمی در بهینه‌سازی طول عمر این برند ایفا کند.

قیمت دریل مگنت قلاویززن FE 100R/LX

ساختار یک دریل مگنتی

مته گردبر، پایه مگنت، فرز، کاتر چرخشی و همچنین موتور برگشت پذیر و کنترل سرعت متغیر برای ضربه زدن، کانترسینک و ریمینگ را می‌توان از مهمترین اجزای ساختاری یک دریل مگنتی به شمار آورد.

خرید آرمیچر دریل مگنت

ویژگی های عملیاتی دریل مگنتی

به طور کلی، دریل مغناطیسی یک گزینه ایده آل برای مشاغل مختلف بوده و در زمینه های مختلف مانند ساخت و ساز و همچنین ساخت و صنایع مهندسی سنگین کاربرد دارد. دریل مگنتی پورتابل یا قابل حمل، عمدتا برای سوراخکاری در محل کار و برای تعمیر یا ساخت و ساز بر روی فولاد سازه‌ای استفاده می شود. جدیدترین مدل های این دستگاه‌ها، وزن سبکی داشته و برای کارگاه های تولیدی یا ساخت و ساز، بسیار مناسب می‌باشند. همچنین می توان آن‌ها را در هر دو حالت عمودی و افقی تنظیم کرد. تغذیه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، پنوماتیک، شارژی و افقی، از جمله انواع دریل مغناطیسی از نظر منبع تغذیه می‌باشند.

بهترین مرکز تعمیر دریل مگنتی اف ای

در پایان لازم به ذکر است که در صورت نیاز دسترسی به بهترین مرکز تعمیر دریل مگنتی اف ای، می‌توانید با کارشناسان مجموعه کلینیک ابزار تماس حاصل نمایید. به طور حتم تنها با یکبار استفاده از خدمات این مجموعه، از جمله مشتریان ثابت کلینیک ابزار خواهید شد!

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.