لوازم یدکی

بهترین مرکز خدمات سیم پیچی پایه مگنتی

3خرید-آرمیچر-سنگ-فرز-بوش-e1638092123522

بهترین مرکز خدمات سیم پیچی پایه مگنتی

سیم پیچی پایه مگنتی، یک هادی(رسانا) الکتریکی است که با هدف افزایش قدرت میدان مغناطیسی استفاده می شود. هر چه تعداد دور سیم پیچ بیشتر باشد، میدان مغناطیسی قوی تر خواهد بود. میدان های مغناطیسی تولید شده توسط پیچ های جداگانه سیم، همگی از مرکز سیم پیچ عبور کرده و یک میدان مغناطیسی قوی ایجاد می کنند. لازم به ذکر است که کلینیک ابزار به عنوان بهترین مرکز خدمات سیم پیچی پایه مگنتی، از جمله مراکز شناخته شده در ارائه خدمات سیم‌پیچی می‌باشد.

انواع سیم‌پیچ‌های پایه مگنتی

به طور کلی، سیم‌پیچ‌های پایه مغناطیسی به منظور تبادل انرژی الکتریکی با انرژی مغناطیسی استفاده می‌شود. این سیم‌پیچ‌ها، به انواع سیم‌پیچ‌های لعابی (عایق پوشش)، سیم‌پیچ‌های رسانای سرپوشیده (عایق فیبر) و یا ترکیبی از این دو تقسیم شده و عملکرد آن‌ها بسیار متنوع می‌باشد. هر نوع سیم‌پیچی، مزایا و معایب خاص خود را دارا می‌باشد و به همین دلیل، به هنگام انتخاب یک سیم ‌پیچ پایه مگنتی مناسب، در نظر گرفتن شرایط عملیاتی، بسیار مهم می‌باشد.

ویژگی سیم‌پیچ‌های پایه مگنتی

در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی‌های یک سیم‌پیچی پایه مگنتی مناسب پرداخته می‌شود:

  • ویژگی های الکتریکی خوب مانند مقاومت دی الکتریک و مقاومت عایق
  • مقاوم در برابر تنش مکانیکی ناشی از خمش، کشش و اصطکاک
  • مقاومت در برابر حرارت
  • مقاوم در برابر حلال ها و مواد شیمیایی
  • مقاوم در برابر تجزیه هیدرولیتیک
  • مقاوم در برابر آب و رطوبت

نمایندگی معتبر خدمات سیم پیچی پایه مگنتی

در پایان لازم به یادآوری است کلینیک ابزار به عنوان نمایندگی معتبر خدمات سیم‌پیچی پایه مگنتی، از جمله مراکز پیشرو در ارائه کلیه خدمات مربوط به ابزارهای برقی است و با توجه به کیفیت و تبحر متخصصین این مجموعه، توانسته است رضایتمندی بسیاری از کاربران را برای مجموعه خود به ارمغان آورد! بر همین اساس، پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به استفاده از خدماتی همچون سیم‌پیچی پایه مگنتی، در استفاده از مهارت کارشناسان این مجموعه تردید نکنید!

 

برای آشنایی بیشتر با سایر خدمات و تعمیرات دریل مگنت، به مجله تخصصی ابزار برقی مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.