تعمیرات دریل مگنت

بهترین مرکز تعمیرات دریل مگنتی

بهترین مرکز تعمیرات دریل مگنتی

بهترین مرکز تعمیرات دریل مگنتی

یک مته مغناطیسی از یک پایه مغناطیسی، یک موتور مته، یک بدنه مته و یک آربور تشکیل شده است که عملکرد اصلی آن مربوط به ایجاد حفره در قطعات فولادی و سایر سازه‌های مشابه می‌باشد. وجه مشترک استفاده از تمام دریل‌های مگنتی، نیاز دسترسی به بهترین تعمیرات دریل مگنتی در راستای بهینه سازی طول عمر این ابزار برش می‌باشد. در همین راستا، کلینیک ابزار به عنوان بهترین مرکز تعمیرات دریل مگنتی، سالیان متمادی است که در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد.

موارد مورد نظر به هنگام ارزیابی مته های مغناطیسی

در ارزیابی دریل‌های مغناطیسی، موارد متعددی بایستی در نظر گرفته شوند که در ادامه به برخی از مهمترین این موارد می‌پردازیم:

  • در صورتی که در کاربرد مته مغناطیسی، مواردی همچون ضربه زدن نیز اعمال می‌شود، وجود موتورهای برگشت پذیر در این دریل‌ها، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
  • حفاظت یکپارچه از آهنربا در برابر گرمای بیش‌از‌حد، تضمین‌کننده این مسئله می‌باشد که آهنرباها در مواقعی که مته برای مدت طولانی روشن است، گرم نمی‌شوند.
  • حسگرهای الکترونیکی می توانند تشخیص دهند که آیا نیروی چسبندگی کافی برای ایجاد سوراخ و حفره وجود دارد یا خیر و اگر مته مغناطیسی به سطح نچسبیده باشد، به طور خودکار، موتور مته را خاموش می کند.
  • کنترل الکترونیکی گشتاور، از آسیب دیدن موتور جلوگیری می‌کند.

مزایای استفاده از مته مغناطیسی قابل حمل چیست؟

یک مته مغناطیسی قابل‌حمل را می‌توان برای رفع بسیاری از نیازهای حفاری از جمله حفاری به صورت افقی، عمودی یا بالای سر (وارونه) مورد استفاده قرار داده و همچنین این مته‌ها به کاربر این امکان را می‌دهند که به جای اینکه قطعه هدف را به محل مته آورده، در همان محل قطعه، ایجاد حفره مورد نظر را اعمال کند. به طور کلی، مته‌های مغناطیسی قابل حمل در مقایسه با مته های دستی مزایای متعددی دارند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌شود:

  • افزایش ثبات
  • کاهش خستگی حفاری
  • دقت و کیفیت بهتر در ایجاد حفره و سوراخ
  • برش سریع سوراخ های با قطر بزرگ
  • مانور آسان

معتبرترین مرکز تعمیرات دریل مگنتی

به طور حتم، هیچ دریلی از نیاز به خدمات تعمیر و نگهداری مستثنی نمی‌باشد. در همین راستا، مرکز کلینیک ابزار به دلیل سابقه درخشان خود در تامین خواسته مشتریان، توانسته است نام تجاری خود در زمینه ارائه خدمات مربوط به تعمیرات دریل مگنتی را در اذهان مشتریان تثبیت نماید.

دریل مگنت پرومتک - کلینیک ابزار

برای خواندن مطالب بیشتر در خصوص خرید و تعمیرات دریل مگنتی، به مجله تخصصی ابزار برقی مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.