لوازم یدکی

ساختار بالشتک دریل مگنت

ساختار بالشتک دریل مگنت

ساختار بالشتک دریل مگنت

در این متن راجع به بالشتک دریل مگنت که آرمیچر این دریل داخل آن قرار می‌گیرد توضیحاتی به شما ارائه می‌نماییم. بالشتک قطعه‌ای است که آرمیچر داخل آن قرار می‌گیرد و به همین دلیل اصطلاحاً به آن بالشتک گفته می‌شود. بالشتک دریل‌های مگنت از لحاظ ساختاری از چندین قطعه‌ی باریک فلزی که با یکدیگر جفت شده‌اند ساخته شده است. جنس ورقه‌های بالشتک اکثر از آلومینیوم است. گاهی اوقات هم بالشتک از آهن سبک ساخته می‌شود.

ساختار بالشتک دریل‌های مگنت

بالشتک دریل مگنت در واقع یک سیلندر توخالی است که ورقه‌های فلزی تشکیل دهنده‌ی آن به طور محکم به یکدیگر چفت می‌شوند. هر بالشتکی شامل چهار سیم است که جریان برق را داخل این قطعه برقرار می‌کنند. از اجزای دیگری که بالشتک دریل‌های مگنتی دارد سیم پیچی است. سیم پیچ بالشتک هم اکثرا از جنس مس ساخته می‌شود. گاهی اوقات برای ساخت سیم پیچی بالشتک این دستگاه از آلومینیوم استفاده می‌شود. طبق ساختاری که دریل مگنت دارد بالشتک ممکن است به عنوان آهنربایی که میدان مغناطیسی را به خودش جذب می‌کند عمل کند.

بالشتک قطعه‌ای است که به عنوان جفت با آرمیچر عمل می‌کند. اگر دستگاه شما نیاز به قطعه‌ی بالشتک دارد بهتر است این قطعه را از مراکزی که لوازم یدکی ابزار را به صورت اورجینال عرضه می‌کنند تهیه نمایید. در صورتی که قطعه‌ای مانند بالشتک از کیفیت خوبی برخوردار نباشد ممکن است به سایر اجزای دستگاه شما مانند آرمیچر هم آسیب بزند.

بالشتک دریل مگنت

کلینیک ابزار

در ادامه یک مرکز معتبر که سال‌هاست در زمینه‌ی فروش قطعات یدکی اورجینال فعالیت می‌کند به شما معرفی می‌نماییم. کلینیک ابزار اولین تعمیرگاه دریل مگنت در ایران به شمار میاید. کیفیت خدمات کلینیک ابزار باعث شده است که با جلب رضایت مشتریان امروزه بهترین تعمیرگاه دریل مگنت باشد. در صورت نیاز به هر گونه از خدمات ابزارآلات صنعتی به سایر بخش‌های سایت ما مراجعه نمایید.

کلینیک ابزار نامی معتبر در بازار ابزارآلات صنعتی است.

 

برای خواندن مطالب بیشتر درباره قطعات یدکی دریل مگنت، به مجله تخصصی ابزار برقی مراجعه نمایید.

اگر می‌خواهید نسخه pdf این مقاله را داشته باشید، لطفا کلیک کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.