تعمیرات ابزار آلات

توضیحاتی در مورد آرمیچر سنگ فرز بوش

تعمیر آرمیچر

آرمیچر سنگ فرز بوش یکی از مهمترین و ضروری ترین قسمت های موجود در دستگاه می باشد که وظیفه حرکت سنگ فرز را به عهده داشته است و کارایی صحیح آن می تواند تاثیر مستقیمی را بر روی کارکرد دستگاه سنگ فرز داشته باشد. آرمیچر سنگ فرز از کلکتور و سیم پیچ و پروانه تشکیل شده است که هر کدام وظایفی را به عهده دارند. اگر شما نیز به دنبال خرید آرمیچر هستید می توانید به راحتی از وب سایت اینترنتی فروشگاه کلینیک ابزار، اقدام لازم را داشته باشید و بهترین و با کیفیت ترین محصول و قطعه مورد نظر خود را به راحتی تهیه و خریداری کنید.

آرمیچر سنگ فرز بوش

آرمیچر یکی از مهمترین بخش ها و قسمت های دستگاه سنگ فرز می باشد که از کارایی بسیار بالایی برخوردار بوده و توانسته است مسئولیت بسیار بالایی را در عملکرد این دستگاه داشته باشد. آرمیچر وظیفه تبدیل انرژی الکتریکی را به انرژی حرکتی و جنبشی دارد که به آن عملکرد آرمیچر گفته می شود. لازم به ذکر است که بدون وجود و استفاده از آرمیچر قطعا این دستگاه کارکردی را نخواهد داشت. آرمیچر سنگ فرز بوش از قطعات بسیار متنوعی تشکیل شده است که هر کدام از آنها با داشتن کارکرد بسیار متفاوت خود توانسته اند تاثیری را در عملکرد این دستگاه داشته باشند. امروزه بسیاری از شرکت ها به دنبال طراحی با کیفیت ترین و مرغوب ترین آرمیچر ها هستند که بی شک یکی از بهترین آنها را شرکت بوش تهیه و عرضه کرده است. آرمیچر در واقع آن بخش از موتور می باشد که ولتاژ ورودی را کنترل کرده و سبب عملکرد بهتر موتور خواهد شد به همین جهت توصیه می شود که حتما از صحت سالم بودن این بخش از دستگاه خود اطمینان لازم را داشته باشید. از شما دعوت می شود که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی کنید و اطلاعات بسیار ارزنده ای را در خصوص قطعات آرمیچر و خرید این محصول به دست بیاورید.

 

 

اجزای آرمیچر سنگ فرز بوش

آرمیچر سنگ فرز بوش از اجزا و قطعات بسیار متعددی تشکیل شده است که هر کدام از آنها وظایفی را بر عهده ارد و هرگونه ایجاد اختلال در آنها می تواند کارکرد کلی دستگاه را تحت تاثیر قرار دهد. از مهمترین و اصلی ترین آرمیچر سنگ فرز بوش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیم پیچ: نام دیگر این قطعه الکترومغناطیسی بوده که سبب ایجاد گشتاور در آرمیچر می شود.
  • کلکتور: این قطعه از تیغ های مسی تشکیل شده است که به خوبی رو روی یک دیگر پرس شده و وظیفه اتصال بین مدار الکتریکی و سیم پیچ را به عهده دارد.
  • محور: این قطعه با ساختار استوانه ای شکل خود از جنس فولاد می باشد که در وسط کلکتور و آرمیچر قرار گرفته و در ایجاد خرچش موتور نقش حیاتی را انجام می دهد.

آرمیچر-سنگ-فرز-بوش

سایر اجزای آرمیچر سنگ فرز بوش

از دیگر اجزای آرمیچر می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • آهنرباهای دائمی: از مهمترین اجزای آرمیچر سنگ فرز بوش به شمار می آید که در ایجاد میدان مغناطیسی شعاعی نقش اصلی را دارد و با مرور زمان عمر این آهنرباها به اتمام خواهد رسید
  • آرماتور: یک سیلندر آهنی می باشد که دارای روکش مجهز بوده و مجموعه ای از سیم ها در درون آن قرار دارد که وظیفه اصلی آن افزایش قدرت میدان مغناطیسی می باشد.
  • ذغال: وظیفه انتقال جریان الکتریکی را به عهده دارد که به مرور زمان از بین رفته و تمام می شود که بایستی تامین شود.

قطعات-آرمیچر-سنگ-فرز-بوش

 

قیمت آرمیچر سنگ فرز بوش

بسیاری از خریداران آرمیچر سنگ فرز بوش به دنبال قیمت آن هستند تا یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات را با قیمت بسیار مناسبی تهیه و خریداری کنند. فروشگاه ما با عرضه مستقیم تمام قطعات و لوازم خود از شرکت های تولید کننده، سعی بر آن دارد تا قیمت های مناسب تری را برای خریداران ارائه دهد و این امر توانسته است توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به دنبال داشته باشد. شما نیز میتوانید به راحتی با بودجه ی در اختیار خود به راحتی اقدام به خرید آرمیچر کنید و آن را در دستگاه سنگ فرز خود نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید. تمام قطعات ارائه شده در فروشگاه های اینترنتی دریل مگنت دارای گارانتی های بسیار بلند مدتی می باشد و این گارانتی ها می تواند تاثیری را در قیمت نهایی محصولات ما از جمله آرمیچر سنگ فرز بوش داشته باشد. شما نیز می توانید با توجه به ویژگی های و مشخصات محصول مورد نظر خود اقدام به خرید آن داشته باشید.

3خرید-آرمیچر-سنگ-فرز-بوش-e1638092123522

خرید آرمیچر سنگ فرز بوش

با توجه به توضیحات ارائه شده بسیاری از افراد استفاده کننده از دستگاه سنگ فرز به دنبال تهیه و خرید بهترین انواع آرمیچر سنگ فرز بوش هستند تا از دوباره آنها را در دستگاه خود نصب کرده و مورد استفاده قرار دهند. لازم به ذکر است که تمام قطعات موجود در این دستگاه ممکن است در اثر استفاده بیش از حد یا به هر دلیلی دچار آسیب دیدگی شوند که در این صورت باید تعویض یا تعمیر شوند. اگر آرمیچر شما غیر قابل تعمیر بوده می توانید یکی از بهترین آن را به راحتی از وب سایت اینترنتی ما تهیه و خریداری کنید البته در صورت نیاز داشتن به تعمیر نیز می توانید آن را به فروشگاه ما ارسال کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن صحیح و سالم تحویل بگیرید. کلینیک ابزار علاوه بر فروش و نمایندگی لوازم یدکی سنگ بوش، فعالیت و خدمات بسیار گسترده ای را نیز در حوزه تعمیر انجام می دهد و شما می توانید تا زمانی که مجبور به خرید نیستید، اقدام به خرید آرمیچر نکنید و قطعه مورد نظرتان را تعمیر کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.